dinsdag 19 juli 2011

Magnetische nagellak

Essence komt met een nieuwe nagellak soort, de Magnetics.
De nagellak werkt als volgt:

  1. Kies een magnetic nagellak uit, uit de serie van essence. Breng de nagellak royaal aan op je nagels. Let op: magnetische nagels maak je één voor één!
  2. Zet het magneetje van essence op de wijsvinger van de andere hand.
  3. Houd de magneet gedurende ca. 20 seconden boven de nog vochtige nagel zónder deze aan te raken.
  4. Binnen enkele seconden beginnen de magnetische pigmenten te bewegen en vormt er een patroon, klaar is de magnetische nagellak! De magneet maak je schoon met acetonvrije nagellakremover. 


Toen ik deze nagellak in de winkel zag moest ik hem gewoon hebben! Helaas was de magneet toen uitverkocht. Ik heb het geprobeerd met een normale koelkastmagneet, maar dat werkte niet zo goed. Je kreeg niet het effect met wat het hoort te zijn. Verder is het erg belangrijk dat je snel de magneet erboven houd, anders werkt het niet. Wat me verder ook is opgevallen, is dat het met een basecoat eronder minder goed werkt, maar ik weet niet zeker of dat bij iedereen zo is.

Verder heb ik hier wat foto’s om te laten zien hoe het eruit zien als je het wilt kopen, en hoe het eruit ziet op je nagels.

Kleur: 01. miracle shine
Deze nagellak is te koop in iedere Kruidvat waar een essence nail art vak is en kost €2,75 per stuk. De magneet kost: €1,75. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten