woensdag 6 juli 2011

Aankopen maand juni

Ik ben vrijdag (1-07-2011) naar Alkmaar geweest, een leuke stad met veel leuke winkels, dus ik ben zeker geslaagd! Deze keer heb ik allemaal verschillende stijlen gekocht. Sommige dingen heb ik ook gekregen, maar deze wilde ik gewoon graag laten zien. Zoals mijn Spongebod shirt en lipstick van Yves Saint Laurent.

Waar ik heel erg blij mee ben, is de ring van Bijou Brigitte. Deze heb ik gezien op de blog ‘’Over the wedge’’. Ik ben nog steeds opzoek naar een dromenvanger ketting. Ik zag een hele mooi in Alkmaar, maar die heb ik helaas niet gekocht… Maar, ik blijf zeker door zoeken!
[1]: F - Is - For - Friends, Primark, €7,-
[2]: Ketting, H&M, €7,-
[3]: Ray-Ban zonnebril op sterkte, Het Huis, €...


[1]: Ring, Bijou Brigitte, €7,95
[2]: Nagellak, Hema, €2,-
[3]: Lipstick, Yves Saint Lauren, €...
[4]: Portemonnee, Primark, €5,-
 
[1]: Oversized shirt, H&M €5,-
[2]: Short, H&M €15,-
[3]: Short, H&M €5,-

Door: Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten