dinsdag 5 juli 2011

Aankopen maand juni

Afgelopen maand ben ik weer flink aan het shoppen geweest. Ik was toe aan een beetje kleur in mijn kast, dus ik heb er weer flink op los geshopt. Gezellig een dagje naar Zwolle en vervolgens de volgende dag een dagje Apeldoorn.

Ik zeg jullie nu alvast dat ik erg verslaafd ben aan de 'NewYorker'. Ik heb daar geloof ik zowat heel de middag rond gelopen en zelfs nog tussendoor een lunchpauze genomen, omdat ik nogal honger had van het zoeken naar leuke kleren.

[1]: Short, NewYorker, €24,95
[2]: Short, V&D, €....
 



 


   


 
[1]: Skinny Jeans, New Yorker, ....
[2]: Skinny Jeans, NewYorker, €39,95
[3]: Top, V&D, ....
  


[1]: Vest, NewYorker, ...
[2]: Bolero zwart en grijs, NewYorker, €7,95 p/s
[3]: Vans tin/zwart €60,-



 
[1]: Top, NewYorker, €7,95
[2]: Top, H&M, €9,95
[3]: Top, V&D, ..


[1]: Bandeaux, NewYorker, €9,95
[2]: Sting....
[3]: Top, NewYorker, €7,95

Door: Simone


Geen opmerkingen:

Een reactie posten